وب سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى

اهم اخبار تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
سایت رسمی مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى
۱۴۰۲/۱۰/۱۰ 172
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار خانواده شهید سردار سلیمانی تصریح کردند:

احیای جبهه مقاومت بزرگترین خدمت شهید سلیمانی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد ازظهر امروز در دیدار خانواده شهید سردار سلیمانی، گسترش بیش از پیش نام و یاد و خصوصیات این شهید را ناشی از اخلاص شهید سلیمانی دانستند و تاکید کردند: مهمترین نقش و خدمت این شهید بزرگوار، احیای جبهه مقاومت در منطقه بوده است.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 673
رئیس دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی:

شهید سلیمانی سردار وحدت و تقریب مذاهب اسلامی بود

سید عباس صالحی تأکید کرد: بی تردید سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سردار وحدت و تقریب مذاهب اسلامی بود و نقش مهمی در حوزه تقریب داشت.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 604
دکتر شهریاری:

دیدگاه وسیع سردار سلیمانی فرای چارچوبهای قومی و مذهبی و اقلیمی بود/ سلیمانی نه یک فرد، بلکه یک مدرسه بود

دبیرکل مجمع تقریب اظهار داشت: مسأله وحدت در مسیر تحقق تمدن اسلامی از دروسی بود که شهید سلیمانی از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری الهام گرفته بود و معتقد بود، امت اسلامی نمی تواند، بدون وحدت به تمدن اسلامی دست یابد.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 639
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

اعتقاد راسخ به وحدت در جهان اسلام، از ویژگیهای ممتاز سردار سلیمانی است/وحدت، ضرورت و راهبرد ما در مقابله با دشمن مشترک است

دبیرکل مجمع تقریب اظهار کرد: دشمنان میخواستند فرقه ها و مذاهب و گرایشهای مختلف را با هم درگیر کنند و کلان پروژه امت واحده اسلامی و اتحادیه اسلامی را مخدوش کنند که به برکت مدیریت جهادی و میدانی حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، پروژه داعش شکست خورد.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 531
شیخ راهبر:

سردار سلیمانی همواره به فریاد و یاری مسلمانان می‌رسید

امام جمعه بندر لنگه اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی نماد بارز دفاع از کیان اسلامی در مقابل زیاده خواهی های دشمن بود و برای برنامه ریزی های دشمن سد مستحکمی به حساب می‌آمد تا دشمن نتواند به مقاصد شوم خود برسد.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 646
امام جمعه کرمانشاه در وبینار بزرگداشت مرد آسمانی(2):

شهید سلیمانی جان خود را برای حفظ وحدت و نجات امت اسلام فدا کرد

سردار سلیمانی واقعا به دنبال شهادت بود و چنان محبوب بود که شهادتش غم بزرگی را در دل ها نشاند هم زندگی آبرومندی داشت و هم بزگوارانه شهید شد.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 462
ماموستا بابایی:

اخلاص شهید سلیمانی، نقش مهمی در رشد و ترقی شخصیت ایشان داشت

امام جمعه اهل سنت صادقیه تصریح داشت: تمام شؤون زندگی سردار سلیمانی، خالصانه برای خدا بود و در راه خدا بر می داشت که باید خصلیتهای نیک او را به نسل جوان منتقل کنیم.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 469
آخوند فرهمند:

شهید سلیمانی در جهاد، تدبیر و ایثارگری تکرار نشدنی بود

مدرس مدارس علوم دینی گلستان اظهار داشت: شهید سلیمانی در جهاد، تدبیر و ایثارگری تکرار نشدنی بودو ما باید تلاش کنیم تا راه این سردار بزرگ اسلام را ادامه دهیم و کفار دین را که با اسلام و اسلام گرایی مشکل دارند را از صحنه روزگار محو کنیم.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 493
مدیر دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه در وبینار بزرگداشت مرد آسمانی(2):

10 شاخص مکتب سردار سلیمانی

سردار قاسم سلیمانی نماد مقاومت و رهبری جریان مبارزه با ستم بود. او همچنین نماد مردمی بود که 200 هزار شهید تقدیم اسلام کرد و در مبارزه با داعش و تروریسم جوانان خود را به عرصه نبرد فرستاد.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 448
امام جمعه آق قلا در وبینار بزرگداشت مرد آسمانی(2):

سردار سلیمانی در برابر کفر و صهیونیسم طغیان کرد

مهم است فرهنگ باطل صهیونیسم از سرزمین های اشغالی برود. در عصر کنونی پهلوانی مانند حاج قاسم سلیمانی آمد و با همه علمای شام، سوریه و لبنان ارتباط نزدیکی داشت و زیر سایه مبارزاتش با تروریسم و داعش، فرهنگ مقاومت را به منصه ظهور نشاند و به مفهوم واقعی به کمک مستضعفان و مظلومان این سرزمین ها برخاست.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 474
امام جمعه روانسر در وبینار بزرگداشت مرد آسمانی (2):

سردار سلیمانی در یکپارچه سازی جنبش های مقاومت نقش ارزشمندی داشت

سردار سلیمانی به دلیل فعالیت های مجاهدانه در بین مردم به عنوان قهران ملی شناخته شده است لذا بعد از شهادت ایشان بسیاری از افراد در داخل و خارج کشور خواستار محکوم سازی عاملان شهادت ایشان هستند.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 477
نماینده ولی فقیه در استان کردستان در وبینار بزرگداشت مرد آسمانی(2):

سردار سلیمانی؛ الگوی آزادی خواهی و مقاومت

اگر اسلام را در چارچوب یک امت واحده ببینیم دیگر رنگ و نژاد و مذهب مورد توجه قرار نمی گیرد و اصل قضیه یک نگاه انسانی جهان شمول است.